Monday 8 November 2010

.:: an apple a day, keeps the doctor away ::.

salam..

sedihnya..
tiba2 dapat selsema jumaat lepas..
hari ni bangun, dapat laks batuk2..
saya taknak demam..

bila sakit2 ni..
mula la nak manja2..
nak mommy la..
nak ayah la..
nak baby boo la..

skang ni, ley manja ngn chan2 ja..
ley tak if saya nak bwk chan2 ke sini???
agak2 de org marah tak??
saya nak peluk chan2..
sobsob sobsob (T_T)

now kat bilik guru pun duk soksek, soksek..
tolong la jgn demam cik nurul..
hope sgt tak melarat..
sebab khamis ni nak gi lawatan ke KL..
nak jenjalan gi muzium, gi pusat kesenian islam, yayasan restu..
semua tempat2 tu best..
even saya dah oenah gi, tapi nak gi lagi..
sebab kali ni nak gi dgn students..

mommy kata kalau sakit jgn gatai2 nak gi jenjalan...
hmmmmm..
tolong la jgn sakit..
tolong la jgn demam..
nak jenjalan..

petang nnt nak gi cari apple..
supaya saya jadi sihat..
huhuhu..
tak pun apa kata ayah hadiahkan ija iPad..
product apple..
maybe ley cepat sembuh, hihihihi..

ok la..
nak marking paper..
nak kena jaga exam..
nanti sembang2 lagi..

tata..

No comments: