Monday 8 November 2010

.:: sesi penghapusan ::.

salam..

sinchan kata, sakit kan hapuskan dosa2 kecil..
ye, saya mengaku..
saya rasa saya nak sakit lama2..
supaya semua dosa2 terhabus..

mmg kadang2 saya leka..
mmg kadang2 saya tak tau batas..
mmg kadang saya mementingkan duniawi..

bagus bila sakit..
sebab saya akan lebih mendiamkan diri..
saya akan lebih fokus..
saya akan lebih bertindak tanpa memikirkan orang lain..
dalam erti kata lain..
saya mudah bekerja bila saya sakit
saya suka bekerja bila hampir due date..

bukan melengah2kan..
cuma mmg tak suka buat kerja dalam keadaan selesa..
sebab itu bukan kerja..
itu bersenang2 nama nya..

ok..
tapi sila jgn bagi kerja pada saya sekarang..
sebab kerja saya dah banyak..
nnt bertambah sakit..
kerja laks tak siap..
pelan2 kayuh okay..

semoga Allah permudahkan segalanya untuk saya..
semoga Allah merahmati semuanya..
semoga Allah melindungi..

:: hambaMu memohon ::

No comments: