Saturday, 9 August 2008

BENCI + BENGANG !!!

Selama aku parking kete kat tempat keje tu, tak penah pulak la kena saman..

Ni tak pe je nasib, hari ni kena saman...

Ala, bukan tak letak kupon, cuma letak kupon yang semalamnya aje...

Ok la tu, daripada orang lain yang tak letak langsung...

Adoi, macam tau2 je aku dapat gaji, pandai tul nak saman orang...

Yang tak beshnya, saman parking pun sampai RM20...

Memang nak makan duit orang tul diorang tu...

Agak2 la, BENCI betul la... ;(

1 comment:

Fakir Andalusia said...

yay!?
ada org kna saman gak.
sama la kita. i x byr lg nih.
tlg byrkn erk.
:p