Thursday 7 October 2010

.:: i love my friends ::.

salam,

straight to the point..
saya mmg seorang yang tamak..
sebab saya nak semua yang bukan milik saya, jadi milik saya..
saya nak semua yang milik saya, terus jadi milik saya..
dan saya tak nak kehilangan apa yang saya miliki...

bila la sikap ni nak hilang ye..??
mmg buruk perangai ni..
tapi saya sayang kawan2 saya..
saya taknak kehilangan mereka..
mereka adalah keluarga saya..

mungkin saya sorng je yang rasa macam ni..
yang lain2 nampak kool ja..
tak tau la nape kan..
saya je ke yang sayang frienship ni??
yang lagi 9 orang tak sayang ke???
ke saya ni suke sgt jaga tepi kain org..??
maybe la kan..
maka saya harus buat tabiat itu..
supaya saya hanya fikirkan hal saya..

Berubahlah Syuhaiza..
orang tak fikir hal awak, awak pulak fikir pasal orang..
tak de gunanya..
dat day awak dah buat keputusan yang bagus..
walaupun itu sekadar utk memuaskan hati sendiri tapi itu satu kemenangan yang besar..

now, what i should do is act naturally..
like nothing happens..
*kalaulah senang nak wat camtu kan*
so, kena la cuba dulu..

rakan2 yang tersayang..
saya tahu anda semua sayang friendship kita..
sebab kita dah macam family..
happy sgt bila bersama..
pe pun, jgn kita berpisah okay..

i love my friends~

No comments: