Wednesday 13 October 2010

.:: tak rosak ke muka kalau pakai topeng sentiasa?? ::.
















salam..


bukan senang kita nak buat semua orang puas hati dgn kita..
buatlah sebaik mana pun kerja,
sehebat mana pun cadangan,
for sure akan ada yang tak suka..

saya bukan sempurna,
saya bukan baik,
tapi saya sensitif..



bila kamu semua minta saya buat sesuatu utk kamu, saya buat.
tapi jangan jadikan kebaikan saya utk kepentingan kamu..
bila rasa saya diperlukan, kamu macam baik dengan saya..
bila kamu rasa tergugat, kamu cepat2 jadikan saya isu..

kita semua manusia biasa..
jgn nak tunjuk baik dgn saya..
sebab kamu atau saya atau yang lain2 pun sama jer..
kita hamba ALLAH..
tak sempurna..

disebabkan nak ikutkan cara kamu kamu semua..
saya dan yang lain2 yang umpama mentimun di lautan perlu bertopeng..
kalau topeng tu beri kebaikan pada semua mungkin kami harus bertopeng sampai bila2..
dan mungkin topeng tu akan terus melekat takley tarik keluar dari muka kami2 yang tak bersalah ini..

for time being, okay..
tapi kalau forever, sorry..

::pakai safi rania sebelum pakai mask::

No comments: